انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین چیزی باشید که می توانید باشید

خودتان را به بهترین شکل ممکن تبدیل کنید ، کار کمی نیست.

این می تواند به زمان ، حتی سالها نظم و ساختار نیاز داشته باشد. این مقاله نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای شروع در سفر خود استفاده کنید.

همه متفاوت هستند و شما در اینجا چیزی پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب باشد.

برای شناسایی ایده های جدید ، حفظ تمرکز و الهام گرفتن ، به مطالعه منابع توسعه شخصی بپردازید.

تعداد زیادی کتاب ، نوار و فیلم وجود دارد که به شما در رسیدن به اهداف شما کمک می کند.

با ایجاد عادت در مرور این منابع ، می توانید نکات و ترفندهای جدیدی را برای موفقیت روزمره توسعه شخصی خود انتخاب کنید.

یک نکته عالی برای کمک به خود این است که با افرادی که همان چیزی را تجربه می کنند که شما می گذرانید در تماس باشید.

همچنین می توانید به یک گروه پشتیبانی بروید. برقراری ارتباط با افرادی که چیزهای مشابهی را پشت سر می گذارند می تواند به شما کمک کند زیرا احساس تنهایی چندانی نخواهید کرد.

 

اجازه ندهید تعلل باعث شود شما نتوانید به اهداف خود برسید.

یافتن دلایلی برای به تعویق انداختن اولین قدم به سوی موفقیت بسیار آسان است. همچنین هرچه بیشتر منتظر بمانید ، انگیزه گرفتن نیز دشوارتر خواهد بود. واقعیت این است که ، اگر همین حالا شروع کنید ، به سرعت حرکت خواهید کرد و به شما امکان می دهد سریعتر از آنچه تصور می کنید به اهداف خود برسید.

یک بخش عمده از رشد شخصی ، یادگیری فروتنی است. گرچه اعتماد به نفس در مورد مهارت و تخصص شما فوق العاده است ، اما بیش از حد می تواند پیشرفت بیشتر را در مسیرهای آن متوقف کند. تشخیص دهید که هنوز هم می توانید اشتباه کنید و آنچه دیگران می توانند برای افزایش دانش شما از قبل انجام دهند ، تأیید کنید.

برای کسانی که به دنبال دستیابی به پیشرفت شخصی در سطح معنوی هستند ، سریع سعی کنید به بدن و حالت ذهنی خود متصل شوید. این می تواند به شما کمک کند تا رذایل بدنی را تسخیر کنید و به خود جسمی خود نزدیک شوید. با فرض اینکه شرایط سلامتی ندارید (و حتماً ابتدا به پزشک توصیه کنید) ، روزه داری راهی عالی برای یادگیری بیشتر در مورد خودتان است.

سعی کنید مدیر وظیفه خود را همیشه در کنار خود داشته باشید. این می تواند به صورت لیستی روی یک کاغذ ، یادداشت روی تلفن یا حتی لیستی باشد که به صورت آنلاین دارید. هر کجا که کار می کنید ، سعی کنید آن را در معرض دید یا در دسترس قرار دهید تا به شما در انجام وظایف کمک کند.

هنگام تحقیق در مورد رشد خود ، مهم است که مثبت بمانید و عزت نفس خود را بسیار بالا نگه دارید. وقتی روی خود کار می کنید ، گاهی اوقات با موانعی روبرو خواهید شد که سعی می کنند شما را از پا در آورند. به همین دلیل است که همیشه باید به یاد داشته باشید که قوی بمانید و سر خود را بالا نگه دارید.

گاهی اوقات کمک گرفتن چیزی فراتر از خود ماست. در مواردی از این قبیل لازم است که به یک متخصص بهداشت و درمان مجاز ، مانند یک روانشناس مراجعه کنید. با گذشت سالها از تجربه آنها یاد گرفته اند که به افرادی مانند خود شما کمک کنند تا از پس شرایط دشوار برآیند. فکر نکنید که همه چیز را می توانید به تنهایی حل کنید ، به یک روانشناس مراجعه کنید.

ساختار روز خود می تواند یک استراتژی م helpثر برای کمک به خود برای غلبه بر اضطراب باشد. وقتی روز خود را به حال خود واگذار می کنید ، غالباً دچار خستگی و استرس می شوید. با برنامه ریزی هر روز رویدادهای مهم ، می توانید کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشید. همچنین ، با مشغول نگه داشتن خود در فعالیت های برنامه ریزی شده ، احتمال اینکه توجه خود را به سمت افکار دیگری که می توانند باعث اضطراب شما شوند ، معطوف می شود ، کمتر است.

کاری را که دوست دارید انجام دهید. بیشتر افراد فکر می کنند رفتن به جایی که پول در آنها باشد به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند. این نمی تواند دور از حقیقت باشد. موفق ترین افراد جهان با انجام کاری که دوست دارند موفق شدند. حتی اگر اهداف شخصی شما شغلی یا پول محور نباشد ، داشتن چیزی که به آن علاقه دارید - حتی اگر فقط به عنوان یک سرگرمی باشد - رمز خوشبختی واقعی است.

با مصرف م itثر آن با ورزش شدید جسمی ، از عصبانیت خود نهایت استفاده را ببرید. افزایش سطح فعالیت بدنی می تواند باعث ترشح اندورفین و سایر مواد شیمیایی خوب در مغز شود که اثر آرام بخشی دارند. بعد از یک پیاده روی سریع یا دویدن ، ممکن است متوجه شوید که توانایی بیشتری در بحث و گفتگو با مسائل منطقی و صلح آمیز دارید.

برای اینکه بتوانید به خودی خود در رابطه با اختلال دو قطبی کمک کنید ، مطمئن شوید که نه تنها نسخه های خود را مصرف می کنید ، بلکه طبق دستورالعمل ها نیز استفاده می کنید. این مهم است زیرا نه تنها ممکن است اثرات مثبت داروها را ضعیف کنید ، بلکه ممکن است در نهایت آسیب بیشتری به خودتان وارد کنید.

همانطور که در ابتدای این مقاله بیان شد ، هر فرد متفاوت است. ایده های ارائه شده در اینجا که برای شما مفید باشند لزوماً برای شخص دیگری مفید نیستند. از این نکات به عنوان یک نقطه شروع ، یا حتی یک نقطه شارژ مجدد در هدف خود از رشد شخصی استفاده کنید.