انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

 

تلویزیون‌های فوق‌العاده بزرگ آیا واقعاً نیاز داریم؟

  شاید به نظر خرید تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگتر، مناسب ترین گزینه باشد اما در این مطلب، قصد داریم این باور را بیشتر بررسی کنیم. سوال ما این است که آیا واقعا خرید تلویزیون های فوق‌العاده بزرگ می تواند منطقی باشد؟

هنگام خرید تلویزیون باید سوالات زیادی از خود بپرسیم تا بتوانیم، یک انتخاب خوب و متناسب با نیازهایمان داشته باشیم. معیارهای انتخاب ما می توانند وابستگی زیادی به نیازهای ما داشته باشند. در این مطلب، در خصوص خرید تلویزیون بزرگ و کاربرد این تلویزیون ها در فضاهای مختلف، توضیح خواهیم داد.

تلویزیون‌های فوق‌العاده بزرگ آیا واقعاً نیاز داریم؟

 

 


 نکاتی برای حفظ و نگهداری صحیح تلویزیون و افزایش عمر مفید آن

 

تلویزیون یکی از پرکاربردترین وسایل الکترونیکی و بهترین انتخاب برای پر کردن اوقات فراغت است. این وسیله که از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشد، مانند دیگر وسایل الکترونیکی احتمال خرابی دارد. جهت پیشگیری از بروز مشکل و خرابی در این وسیله، باید با نکات حفظ و نگهداری صحیح تلویزیون آشنا باشید. اطلاع از این نکات و رعایت آن ها در کار با تلویزیون، به افزایش طول عمر دستگاه و عدم نیاز به تعمیر آن کمک می کند. با این مطلب از بانه ویترین همراه باشید تا با نکات مهم کار با تلویزیون جهت افزایش طول عمر آن آشنا شوید.

 

تلویزیون سامسونگ Ru8000

نکاتی برای حفظ و نگهداری صحیح تلویزیون و افزایش عمر مفید آن

 

آخرین تکنولوژی های تلویزیون چه تغییراتی در بازار ایجاد کرده است؟

آخرین تکنولوژی های تلویزیون: مدت زمان زیادی از تلویزیون های کمدی با بدنه طرح چوب و تصویر برآمده، می گذرد. می توان گفت از بیست سال پیش تا به امروز، شاهد یک تکامل در تکنولوژی تلویزیون ها بوده ایم. البته این تکامل به تنهایی یک انقلاب در بازار لوازم خانگی و محصولات صوتی تصویری محسوب می شود. امروزه جدیدترین تکنولوژی های تلویزیون نشان می دهند که این محصولات، به مراتب هوشمندتر و مجهزتر از چند نسل پیش خود هستند.

 

این مطلب، نگاهی جامع و تحلیلی به وضعیت تکنولوژی های جدید تلویزیون و تاثیر آن در بازار لوازم خانگی دارد. همچنین، نکات خوبی برای کسانی که علاقه مند به قابلیت های روز دنیا در این صنعت هستند، معرفی خواهیم کرد.

آخرین تکنولوژی های تلویزیون چه تغییراتی در بازار ایجاد کرده است؟

 

 

نحوه اتصال تلویزیون هوشمند به لپ تاپ

اتصال تلویزیون به لپ تاپ یکی از امکانات تلویزیون‌های هوشمند است که باعث وصل شدن تلویزیون به لپ تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتالی می‌شود. تماشای فیلم، کار کردن بر روی صفحه نمایش کوچک لپ تاپ و اجرای بازی بر روی لپ تاپ و… شاید برای برخی از کاربران چندان خوشایند نباشد و هیچ چیز جای بازی کردن بر روی تلویزیون و تماشای فیلم پای تلویزیون بزرگ خانگی را نگیرد. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید، حتماً این مقاله را مطالعه کنید تا نحوه اتصال تلویزیون هوشمند به لپ تاپ را با هم بررسی نماییم. روش‌های متفاوتی برای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون وجود دارد که برخی از آنها روش‌های سیمی هستند و باید از کابل و پورت مخصوص استفاده شود وبرخی از آنها روش‌های بی‌سیم بوده و اتصال تلویزیون به لپ تاپ از طریق وایرلس صورت میگیرد.

 

نحوه اتصال تلویزیون هوشمند به لپ تاپ

 

 

چگونگی نصب اپلیکیشن بر روی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون هوشمند قابلیت‌ها و امکانات متعددی دارد که یکی از آنها امکان نصب برنامه بر روی تلویزیون است. در واقع کاربران می‌توانند برنامه‌ها و نرم افزارهای مختلفی را بر روی تلویزیون نصب کنند. سامسونگ یکی از سازنده‌ها وپیشتازان تلویزیون‌های اسمارت به صورت پیش‌فرض چند برنامه بر روی تلویزیون نصب کرده است، اما در صورتی که به برنامه خاصی علاقه داشته باشید به راحتی می‌توانید برنامه مورد نظرتان را بر روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نصب کنید. در واقع نصب برنامه و نرم افزار بر روی تلویزیون سامسونگ می‌تواند کاری مهیج و لذت بخش باشد و حتی استفاده از تلویزیون را نیز آسان‌تر کند. تلویزیون سامسونگ رابط کاربری راحتی دارد و می‌توانید از تمام امکانات آن به راحتی بهره ببرید. تلویزیون‌های هوشمند دارای برنامه‌های مختلف و بازی‌های مهیجی هستند که ساعت‌ها می‌توانند کاربر را سرگرم کنند. شما می‌توانید هر برنامه‌ای را دانلود و نصب کنید، یا اینکه برنامه‌های بلااستفاده را از تلویزیون سامسونگ حذف کنید. در ادامه آموزش نصب اپلیکیشن بر روی تلویزیون سامسونگ را به شما خواهیم آموخت.

 

چگونگی نصب اپلیکیشن بر روی تلویزیون سامسونگ

 

 

آموزش اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت

اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت ؛ پیشرفت تکنولوژی سازنده و شرکت‌های بزرگ را بر آن واداشته که هوشمند بودن و اتصال به اینترنت را از انحصار گوشی‌های موبایل درآورند و انواع لوازم خانگی مانند تلویزیون، یخچال، لباسشویی و… را نیز با قابلیت اتصال به اینترنت مجهز نمایند. تلویزیون که یکی از دستگاه‌های سرگرم کننده معمول و رایج بوده با پشتیبانی از قابلیت اتصال به اینترنت ویژگی‌های جالب و مهیجی را در اختیار کاربران گذاشته است. در واقع امکان دسترسی به اینترنت و دسترسی به مرورگر اینترنت و امکان دانلود انواع برنامه و اپلیکیشن را میسر کرده است. اگر تلویزیون شما یک تلویزیون گیمینگ باشد و قابلیت اجرای بازی داشته باشد، قطعاً اجرای بازی‌های آنلاین و دانلود بازی‌های مختلف بر روی تلویزیون ساعت‌ها کاربران را سرگرم خواهد کرد. در این مقاله از مقالات بانه ویترین می‌خواهیم اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت را توضیح دهیم.

 

آموزش اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت

 

 

بررسی و مقایسه تلویزیون های سری XH سونی

مقایسه تلویزیون های سری XH سونی ؛ تلویزیون‌هایی که توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند دارای مشخصات انحصاری هستند که آنها را از دیگر برندها جدا می‌سازد. در واقع تلویزیون‌هایی که معرفی می‌شوند نام اختصاصی هم دارند که با حروف و اعداد مختلف بیان می‌شود. هر حرف وهر عدد بیانگر اطلاعاتی در رابطه با سال ساخت، سری تلویزیون و… است. سونی نیز که یکی از شرکت‌های تولید کننده تلویزیون و انواع لوازم صوتی و تصویری است در سال 2020 تلویزیون‌های خود را با حرف H تولید و روانه بازار کرد، این حرف نشان از سال تولید تلویزیون دارد که مربوط به سال 2020 است. علاوه بر این حرف، اعدادی مانند 7 و 8 و 9 نیز نشان دهنده سری این تلویزیون‌هاست. در این مقاله قصد داریم که تلویزیون‌های سری H را با هم مقایسه کنیم.

 

بررسی و مقایسه تلویزیون های سری XH سونی

 

 

بررسی و مقایسه تلویزیون های سری XK سونی

مقایسه تلویزیون‌ها امری رایج است که باعث می‌شود خریداران با دقت بیشتر و آگاهی بیشتر تلویزیون مورد نظر خود را پیدا نمایند. معمولاً این مقایسه بین تلویزیون‌های برندهای مختلف صورت می‌گیرد و البته امکان دارد تلویزیون‌های یک برند را نیز که سری آنها با هم متفاوت است، بررسی کنیم. در واقع هدف از مقایسه تلویزیون‌ها این است که کاربران راحت‌تر بتوانند تلویزیون مورد نظرشان را پیدا کنند. تفاوت قیمت و تفاوت امکانات و کیفیت در بعضی مواقع کاملاً منطقی است و از این رو لازم است کاربر بداند که بابت چه امکاناتی پول اضافی پرداخت کرده است. در این مقایسه تلویزیون‌های سری XK سونی را با هم مقایسه خواهیم کرد. تا خرید تلویزیون برای کاربران ساده و راحت باشد.

 

بررسی و مقایسه تلویزیون های سری XK سونی

 

 

معرفی، بررسی و مقایسه تلویزیون A80j و A90j سونی

سونی به عنوان یکی از تولید کننده‌های تلویزیون که در سطح جهانی فعالیت دارد، توانسته هر ساله تلویزیون‌های با کیفیت و متنوعی را تولید و روانه بازار کند و در این روند تولید اثر خلاقیت و نوآوری را می‌توان به روشنی دنبال کرد. تلویزیون‌های اولد OLED یکی از تلویزیون‌هایی هستند که توسط شرکت سونی تولید می‌شوند، در سال 2021 سونی دو تلویزیون با کیفیت با نام‌های A80J و A90J را تولید و روانه بازار کرد، که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین تلویزیون‌های سونی شناخته شدند. در این مطلب قصد داریم که به مقایسه تلویزیون A80j و A90j بپردازیم.

معرفی، بررسی و مقایسه تلویزیون A80j و A90j سونی

 

 

مقایسه تلویزیون‌های کیولد QLED سامسونگ

از زمانی که فناوری کوانتوم دات Quantum Dot و بعد از آن تلویزیون‌های کیولد QLED سامسونگ معرفی شدند، پیشرفت چشمگیری در صنعت تلویزیون بوجود آمد و در واقع این سری از تلویزیون‌ها با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که ارائه کردند به سرعت جایگاه خود را در دل کاربران باز کرده و به محبوب‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ تبدیل شدند. در واقع بارزترین ویژگی‌ تلویزیون‌های سامسونگ نمایش تصاویری پویا و رنگ‌هایی زنده است، که در ادامه به بررسی و مقایسه تلویزیون‌های کیولد QLED سامسونگ می‌پردازیم و مزایای بهره‌گیری از این فناوری را بررسی خواهیم کرد. در واقع اولین بار سامسونگ در سال 2016 اولین تلویزیون‌های کیولد را معرفی کرد، که از فناوری کوانتوم دات Quantum Dot برای نمایش محتوای HDR کمک می‌گیرند.

 

مقایسه تلویزیون‌های کیولد QLED سامسونگ

 

 

مقایسه تلویزیون‌های سری AU سامسونگ

سامسونگ در سال 2021 سری خاصی از تلویزیون‌ها را با نام تلویزیون‌های کریستالی اولترا اچ دیCrystal UHD را تولید و روانه بازار کرد.  با خواندن مقایسه تلویزیون‌های سری AU سامسونگ به راحتی می‌توانید بهترین تلویزیون را انتخاب کرده و خریداری نمایید و خرید تلویزیون برایتان کاری آسان و لذت‌بخش خواهد بود

 

مقایسه تلویزیون‌های سری AU سامسونگ

 

 

معرفی بهترین تلویزیون گیمینگ

برای گیمرها علاوه بر کنسول بازی، تلویزیون یا نمایشگر برای پخش کردن محتوا نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع برای تجربه بهتر بازی، باید حتماً این دو مولفه یعنی کنسول بازی و تلویزیون با کیفیت در کنار هم قرار گیرند. برای اینکه کاربر در بازی غرق شود، باید تلویزیون پخش کننده بازی دارای تاخیر ورودی پایین، نرخ رفرش ریت بالا، قابلیت پخش محتوای HDR و صدای واضح و رسا و… باشد. در واقع تلویزیون گیمینگ تلویزیونی است که سرعت رفش ریت بالایی داشته باشد، به این صورت که این رفرش ریت بالا اجازه مات شدن تصاویر و صحنه‌های متحرک را ندهد و به واسطه رفرش ریت بالای تصاویر، اثری از بلور و محو شدگی در تصاویر مشاهده نشود. همچنین یک تلویزیون گیمینگ مناسب قابلیت پخش محتوای 4K HDR را دارد  و باید بتواند بازی‌های HDR را ساپورت کرده و نمایش دهد. همچنین باید حتماً قابلیت اتصال به کنسول‌های بازی پلی استیشن و ایکس باکس وان را داشته باشد. بنابراین اگر دنبال بهترین تلویزیون گیمینگ هستید حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید چرا که قصد داریم بهترین‌ تلویزیون‌های گیمینگ را با قیمت مناسب معرفی نماییم.

 

 معرفی بهترین تلویزیون گیمینگ

 

 

مقایسه تلویزیون 4k با تلویزیون 8k

تلویزیون و دنیایی از اصطلاحات جدید و گیج کننده! امکان ندارد که تلویزیون خریده باشید و با صحبت‌های فروشنده سردرگم نشده باشید! چرا که وقتی به بازار خرید لوازم خانگی می‌روید و یا وقتی با فروشنده‌ها حرف می‌زنید، تازه متوجه می‌شوید که دنیای تلویزیون و تکنولوژی‌های آن چقدر وسیع است. کیفیت تصویر که یکی از ویژگی‌ها و ملاک‌های مهم در خرید است، همیشه کاربران و خریداران را سوپرایز می‌کند. در واقع در طی این چند سال اخیر کیفیت تصویر روندی بسیار صعودی در پی گرفته به این صورت که از کیفیت اچ دی HD به کیفیت تصویر فول اچ دی full hd و از آن به کیفیت تصویر فورکی 4k و امروز بالارده‌ترین تلویزیون‌ها دارای کیفیت تصویر 8k هستند، که بالاترین سطح رزولوشن است. در این مطلب قصد داریم که به بررسی مقایسه تلویزیون 4k با تلویزیون 8k بپردازیم، تا در خرید تلویزیون شما را یاری کرده باشیم.

 

مقایسه تلویزیون 4k با تلویزیون 8k

 

چه تلویزیونی برای ps4 مناسب است؟

امروز صنعت بازی و گیم‌ها روز به روز بیشتر از گذشته رشد می‌کند و این امر باعث می‌شود تا صحنه بازی‌ها بیشتر به واقعیت شباهت داشته باشند. همچنین رشد بی‌اندازه بازی‌ها و گیم‌ها و انواع کنسول‌هایی که برای آن‌ها استفاده می‌شود به علت رقابت بین شرکت‌های سازنده آن است. با توجه به افزایش علاقه‌مندان به بازی و کاربران‌ گیم‌ها و افزایش بازار تقاضا، قیمت انواع گیم و کنسول‌های بازی بیشتر شده است. البته که میزان جذابیت گیم به قدرت کنسول و سیستم آن بستگی دارد اما نمایشگری که از آن بازی نشان داده می‌شود نیز تاثیر زیادی در جذابیت بازی و واقعی نشان دادن آن دارد. یعنی به اندازه قدرت کنسول، کیفیت به اجرا درآوردن تصاویر بازی از مانیتور تلویزیون نیز اهمیت زیادی دارد. احتمالا با این توصیف‌ها می‌پرسید، چه تلویزیونی برای ps4 مناسب است؟ تا انتهای این مقاله از سایت بانه ویترین با ما همراه باشید تا به بهترین جواب برسید.

 

چه تلویزیونی برای ps4 مناسب است؟

 

 

زاویه دید Ultra Viewing Angle در تلویزیون چیست؟

قبل از خرید تلویزیون موارد زیادی وجود دارد که نیاز به بررسی دارند. یکی از این موارد مهم که لازم است به آن دقت شود، زاویه دید است. زاویه دید از ویژگی‌هایی است که به طور مستقیم روی کیفیت تصویر تاثیر می‌گذارد. کیفیت تصویر مهمترین ویژگی است که تلویزیون باید به آن مجهز باشد. همه تلویزیون‌ها تا زمانی که از روبرو و مستقیم به آن‌ها نگاه شود، تصاویری باکیفیت و بی‌عیب و نقص را نشان می‌دهند. اما همیشه این امکان فراهم نیست که دقیق در جلو و روبه‌رو تلویزیون نشست و باید در گوشه‌‌ای از محیط نشسته و به تماشای تلویزیون بپردازید در چنین شرایطی اگر زاویه دید تلویزیون مطلوب و گسترده نباشد، وضوح تصویر از بین رفته و تصاویر کیفیت پایینی خواهند داشت. Ultra Viewing Angle از فناوری‌های افزاینده زاویه دید است. حتما می‌پرسید زاویه دید Ultra Viewing Angle در تلویزیون چیست؟

در ادامه با ما باشید تا به جواب سوال خود برسید.
 
فناوری صوتی Clear Voice Pro چیست؟

تلویزیون یکی از رسانه‌های جمعی است که در سراسر جهان مخاطبان زیادی دارد. تلویزیون‌های قدیمی صدا و تصویر کامل و بی‌نقص نداشتند. گسترش علم و دانش موجب شده تا طراحی تلویزیون‌ها دست خوش تحولات گسترده‌ای شود. اما با این حال تولیدکنندگان این محصولات با توجه به افزایش سطح توقعات و کامل‌گرایی کاربران خود بر آن شده‌اند تا سالانه در تولید سری جدید محصولات خود تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و کارآمدتری را به خدمت بگیرند تا به این طریق علاوه بر برآورده کردن توقعات کاربران خود از سایر رقبا نیز پیشی بگیرند. تلویزیون‌هایی که جدیدا تولید می‌شوند، هوشمند بوده و قابلیت‌های زیادی دارند اما با این حال مهمترین قابلیت‌های یک تلویزیون که کاربران به خود جذب می‌نماید، قابلیت صوتی و تصویری آن است. سیستم صوتی تلویزیون‌های جدید مجهز به فناوری‌های زیادی مانند Clear Voice Pro است. احتمالا می‌پرسید، فناوری صوتی Clear Voice Pro چیست؟

در ادامه این مطلب از سایت بانه ویترین به پاسخ آن خواهید رسید.
 
 
آیا ps4 تلویزیون را خراب می‌کند؟

طراحی و برنامه‌ریزی گیم‌های امروزی به قدری پیچیده شده که تنها رایانه یا گوشی همراه نمی‌توانند خواسته‌های گیمرها را به طور کامل برآورده کرده و اسباب رضایت آن‌ها را فراهم سازند. استفاده از تلویزیون‌های پیشرفته برای بازی و گیم، جذابیت خاصی دارد به گونه‌ای که با به تصویر کشیدن گرافیک بالای کنسول‌های جدید، هیجان و لذت را دو چندان می‌کند. جوانان و نوجوانان و حتی افراد میان سال که به گیم علاقه دارند ساعتی از وقت خود را در طول روز به بازی با کنسول‌های مختلف اختصاص می‌دهند. بنابراین زمان روشن بودن تلویزیون و استفاده از آن بیشتر خواهد شد. کنسول بازی ps4 از جمله گیم‌های جذابی است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. اما استفاده از تلویزیون برای بازی با این کنسول، والدین را نگران کرده و این سوال را پیش آورده که آیا ps4 تلویزیون را خراب می‌کند؟ سایت بانه ویترین به این سوال پاسخ می‌دهد.

 آیا ps4 تلویزیون را خراب می‌کند؟

 

 

آیا ps5 تلویزیون 4K می‌خواهد؟

اخیرا کمپانی سونی پلی استیشن 5 را روانه بازار کرده است. ps5 نسل نهم کنسول‌های بازی است که با ورود خود به بازار، سوالات زیادی را نیز به دنبال خود در ذهن کاربران به وجود آورده است. چون این کنسول جدیدترین ورژن دستگاه‌های گیم است. بنابراین از تکنولوژی‌های جدیدی برای کیفیت تصویر و هیجان بیشتر برخوردار است. پس برای این که بتوان بیشترین لذت را از بازی با آن برد نیاز به یک تلویزیون با قابلیت کیفیت تصویر خوب است. برای آن که بتوان از کلیه قدرت‌های سخت افزاری کنسول ps5 بهره‌مند شد. باید از تلویزیونی استفاده کرد که قادر به اجرای آن‌ها باشد. حال برای آن که بدانید که چه تلویزیون برای ps5 مناسب است یا این که آیا ps5 تلویزیون 4K  می‌خواهد؟ بهتر است که تا انتهای این مقاله از سایت بانه ویترین با ما همراه باشید تا به جواب سوال‌هایی که دارید، برسید.

 

 آیا ps5 تلویزیون 4K می‌خواهد؟

 

 

آیا تلویزیون ویروسی می‌شود؟

پیشرفت علم و تکنولوژی، زندگی هوشمند به ارمغان داشته است. از این رو اطراف ما پر از لوازم هوشمندی است که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم. یکی از این محصولات هوشمند پرکاربرد، تلویزیون هوشمند است. مهمترین قابلیتی که تلویزیون هوشمند پشتیبانی می‌کند، اتصال به اینترنت است. اینترنت در کنار همه ویژگی‌های خوبی که دارد، منبعی آکنده از برنامه‌های مخرب و بدافزارها است که می‌توانند آسیب‌رسان باشند. تلویزیون‌های هوشمند متشکل از سیستم عامل و پردازنده و حافظه هستند. بنابراین اجزای که از آن‌ها نام برده شد، بستری مناسب برای ویروسی شدن تلویزیون فراهم آورده‌اند. کمپانی‌های تولیدکننده تلویزیون‌های هوشمند سالانه قابلیت‌های امنیتی ویژه‌ای را برای محصولات خود ارائه می‌دهند اما چنانچه نسخه بد افزار نیز بروز باشد، قادر خواهد بود با دور زدن قابلیت‌های امنیتی تلویزیون به آن وارد شده و دستگاه را ویروسی کند. آیا تلویزیون ویروسی می شود؟ را در این مقاله از سایت بانه ویترین پاسخ می‌دهیم.

 

 آیا تلویزیون ویروسی می‌شود؟

 

 

ویژگی‌های دالبی ویژن در تلویزیون چیست؟

یکی از مهمترین نوآوری‎‌ها در صنعت تلویزیون، تکنولوژی HDR است. این تکنولوژی از فرمت‌های زیادی برخوردار بوده که یکی از آن‌ها دالبی ویژن است. دالبی ویژن ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی دارد. البته لازم است بدانید که فناوری‌های استفاده شده در صنعت تلویزیون بسیار گسترده هستند اما در این میان تکنولوژی HDR از بقیه تاثیر گذارتر بوده و نقش آن در افزایش کیفیت تصاویر پخش شده از تلویزیون، بیشتر است. High Dynamic Range یا HDR پهنای دینامیکی با گسترده بالا است که تنها یک فرمت ثابت را شامل نمی‌شود. بلکه مجموعه‌ای از فرمت‌ها برای تصاویر نمایشی از تلویزیون است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مختص به خود را دارند. دالبی ویژن به عنوان یک فرمت از مجموعه فرمت‌های HDR، که با عملکرد خود جزئیات بیشتری از تصاویر را نمایان می‌کند. در ادامه این مطلب از سایت بانه ویترین به پاسخ ویژگی‌های دالبی ویژن در تلویزیون چیست؟ خواهید رسید.

 

 ویژگی‌های دالبی ویژن در تلویزیون چیست؟

 

 

قابلیت HDR چیست؟ چه کاربردی در تلویزیون دارد؟

قابلیت HDR چیست؟ چرا تلویزیون‌هایی که مجهز به قابلیت HDR هستند از سایر نمایشگرها قیمت بالاتری دارند؟ به احتمال زیاد اکثر شما دوستان عزیز در هنگام خرید و مطالعه ی اطلاعات دوربین گوشی های هوشمند یا انواع برند های تلویزیون به اسم اچ دی آر (HDR) برخورد کرده باشید و شاید این سوالات برای شما  پیش آمده باشد که فناوری HDR چیست؟ قابلیت HDR  چه کاربردهایی دارد؟ و انواع فرمت های HDR کدامند؟

سال تولد HDR به 2016 بر می گردد. این قابلیت در آستانه 5 ساله شدن است.  کارکردهای فناوری HDR به حدی گسترده است که می توان گفت امروزه در هر وسیله‌ی پیشرفته‌ی هوشمندی این فناوری به کار گرفته می شود. فناوری کارآمد HDR در تلویزیون ها، دیسک های بلوری و گوشی های تلفن همراه و حتی در دوربین های فیلمبرداری و عکسبرداری شما موجود است.

 

قابلیت HDR چیست؟ چه کاربردی در تلویزیون دارد؟

 

 

دالبی اتموس در تلویزیون چیست؟

امروزه طراحی و تولید تلویزیون‌ها به شدت تحت تاثیر پیشرفت‌های تکنولوژی قرار گرفته از این رو تلویزیون‌هایی مجهزتر و کارآمدتر تولید و به بازار ارائه می‌شوند. اولین آیتم‌هایی که کاربران هنگام خرید تلویزیون به آن‌ها توجه می‌کنند، کیفیت صدا و تصویر است. استفاده گسترده‌تر و بیشتر از تکنولوژی‌ها در ساخت انواع تلویزیون ما را بر آن می‌دارد که اطلاعات بیشتری در مورد انواع تکنولوژی‌ها کسب کرده و آگاهی‌های خود را بالاتر ببریم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن، بهترین و موثرترین استفاده را از تلویزیون‌های جدید و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها داشته باشیم. امروزه به منظور بالا بردن کیفیت صدا و تصویر در تلویزیون‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته و قدرتمند، دالبی استفاده می‌شود. Dolby Atmos از جمله انواع تکنولوژی‌های دالبی است که جهت بهبود و تقویت کیفیت صدا در تلویزیون‌های جدید استفاده می‌شود. حالا می‌پرسید دالبی اتموس در تلویزیون چیست؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ مناسب برسید.

 

 دالبی اتموس در تلویزیون چیست؟

 

 

معایب تلویزیون کیولد چیست؟

امروز در این مقاله از سایت بانه ویترین قصد داریم به بررسی معایب تلویزیون کیولد بپردازیم. از جمله جدیدترین نسل تلویزیون‌هایی که به بازار ارائه شده‌اند تلویزیون QLED است. اولین بار کمپانی سامسونگ جدیدترین تلویزیون خود را با پنل نمایش مجهز به فناوری QLED تولید و روانه بازار کرده است. تلویزیون QLED نسل پیشرفته تلویزیون‌های LED و LCD است. زیرا پنل تلویزیون کیولد روشنایی و زاویه دید بهتر و بیشتری را نسبت به پنل‌های LED و LCD ارائه می‌دهد. بنابراین قیمت خرید تلویزیون کیولد در مقایسه با سایر تلویزیون‌ها گران‌تر است.

 

معایب تلویزیون کیولد چیست؟

 

 

ویژگی اسمارت در تلویزیون چیست؟

پیشرفت تکنولوژی موجب تحولاتی بزرگ در صنعت شده که به موجب آن تولید محصولات خانگی شگفت انگیز با قابلیت‌های باورنکردنی را گسترش داده است. تلویزیون از جمله تولیداتی است که به سبب پیشرفت زیاد علم و تکنولوژی، بیشترین تحول را به خود دیده است. یکی از مهمترین و کارآمدترین ویژگی‌هایی که پیشرفت تکنولوژی برای تلویزیون به همراه داشته، قابلیت اسمارت است. قابلیت اسمارت از ویژگی‌های فوق‌العاده خاص و منحصر به فردی است که تلویزیون‌‎های نسل جدید به آن مجهز شده‌اند و نظر بیشتر کاربران را به خود جلب نموده‌اند. بنیان‌گذار و سازنده اصلی که برای اولین بار تلویزیون اسمارت را به تولید رسانید، کمپانی سامسونگ بود که با ارائه آن به بازار شوک بزرگی به جهان صنعت وارد کرد. شاید برای خیلی از شما سوال باشد که ویژگی اسمارت در تلویزیون چیست؟ سایت بانه ویترین در مقاله امروز خود قصد دارد به این سوال شما پاسخ دهد.

 

ویژگی اسمارت در تلویزیون چیست؟

 

 

ویژگی‌های یک تلویزیون خوب چیست؟

دنیایی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم به موجب پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییراتی بزرگ شده که در هر گوشه و کنار از زندگی خود و حتی در هر وسیله‌ای که از آن استفاده می‌کنیم، نشانی از پیشرفت و زندگی هوشمند را مشاهده می‌کنیم. یکی از لوازم خانگی که بیشترین تحول را به موجب پیشرفت تکنولوژی به خود دیده، تلویزیون است. تنوع و گستردگی انواع تلویزیون در بازار و عدم آشنایی با معیارهای درست و قیمت خرید تلویزیون موجب شده تا دغدغه ما هنگام خرید بیشتر باشد. هرگز به معیارهایی که از جانب فروشندگان برای خرید تلویزیون به شما اعلام می‌شوند، اعتماد نکنید. زیرا همیشه یک سری افراد سودجو هستند که محصولاتی بی‌کیفیت و نامرغوب را به عنوان جنس عالی و باکیفیت به مشتری‌ها قالب می‌کنند. برای اینکه بدانید تلویزیون خوب چه ویژگی‌هایی دارد تا انتهای این پست از سایت بانه ویترین با ما همراه باشید.

 

ویژگی‌های یک تلویزیون خوب چیست؟

 

 

عمر مفید تلویزیون چند سال است؟

یکی از نگرانی‌های کنونی برای کاربران تلویزیون طول عمر این محصول است. با توجه به قیمت خرید تلویزیون و گرانی آن، میزان عمر مفید تلویزیون یکی از دغدغه‌های هر یک از ما است. احتمالا وقتی از طول عمر تلویزیون صحبت می‌کنیم شاید تصور شما این باشد که بعد از گذشت چند سال تلویزیون به خودی خود خاموش شده و دیگر روشن نشود. اما این امر را پایان عمر فیزیکی تلویزیون می‌گویند که ممکن است حتی با گذشت مدت زمان کوتاه یکی، دو ساله تلویزیون به دلایل مختلفی از کار بیافتد. این موضوع با پایان طول عمر مفید دستگاه متفاوت است.

منظور از به پایان رسیدن طول عمر مفید تلویزیون، مدت زمانی است که به طول می‌انجامد تا میزان روشنایی تلویزیون نسبت به مقدار اولیه خود کاهش یابد. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که برایتان مهم است عمر مفید تلویزیون چند سال است؟ تا انتهای این مقاله از سایت بانه ویترین ما را همراهی کنید.

 

عمر مفید تلویزیون چند سال است؟

 

 

چطور تلویزیون را به وای فای وصل کنیم؟

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی، زمینه‌ساز تولید محصولات خانگی باکیفیت‌تر که قابلیت‌های هوشمند دارند، بوده است. گسترش تکنولوژی در دنیا موجب شده تا صنعت دچار تحولی بزرگ شود. یکی از مهمترین‌ تحول‌هایی که امروزه در صنعت روی داده، تولید تلویزیون‌های هوشمند بوده که به سبب برخورداری از قابلیت اسمارت تی وی، امکان اتصال آن‌ها به اینترنت فراهم آمده است. مجهز شدن تلویزیون‌ها به این قابلیت سبب شده تا دیگر کسی برای تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود به دی وی دی یا سی دی نیاز نداشته باشد. بلکه تنها از طریق متصل کردن تلویزیون به جهان رنگارنگ اینترنت از تماشای فیلم و سریال‌های زیبا لذت ببرد. برای این که تلویزیون به اینترنت دسترسی داشته باشد، لازم است تلویزیون را به وای فای وصل کنید. اگر از خود می‌پرسید که چطور تلویزیون را به وای فای وصل کنیم؟ تا انتهای این مقاله از سایت بانه ویترین ما را همراهی کنید.

 

چطور تلویزیون را به وای فای وصل کنیم؟

 

 

 

چه تلویزیونی برای ps5 مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان به گیم هستید و به دنبال تلویزیون مناسب و باکیفیت برای ps5 می‌گردید تا انتهای این مقاله از سایت بانه ویترین ما را همراهی نمایید تا بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنیم. شاید برای خیلی از شما گیمرهای عزیز سوال باشد که چه تلویزیونی برای ps5 مناسب است؟ برای جواب به این سوال باید گفت که ps5 در مقایسه با ps4، رزولوشن و نرخ رفرش ریت بالاتر و بهتری دارد. یعنی رزولوشن آن 4k و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد. پهنای باند برای کنسول بازی ps5 برابر با 2.1 HDMI تعین شده است. در نتیجه بازی با تلویزیونی که از پهنای باند ذکر شده پشتیبانی کند، کیفیت بیشتری داشته و قابلیت‌های کنسول ps5 در آن به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده خواهد شد. کنسول ps5 مجهز به قابلیتی است که به موجب آن قادر به ارائه رفرش ریت‌های متنوع و گسترده  خواهد بود.

 

چه تلویزیونی برای ps5 مناسب است؟

 

 

از کجا تلویزیون ارزان بخریم؟

تلویزیون یکی از لوازم خانگی ضروری است که امروزه در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید و به بازار ارائه می‌شود. تولیدکنندگان تلویزیون با توجه به نیازهای کاربران تلویزیون‌هایی باکیفیت و مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا را تولید می‌کنند. علاوه بر کارایی عالی که دارند به علت طراحی بسیار زیبای خود، تاثیر زیادی بر زیباتر جلوه کردن دکوراسیون خانه دارند. اگر به تازگی سری به بازار زده باشید مطمئنا با قیمت‌های بالا و سرسام‌آور تلویزیون‌ها روبه‌رو شده‌اید که شما را از خرید پشیمان کرده‌اند. البته تورم روز افزون و نوسانات ارز و تحریم‌هایی که به موجب آن واردات لوازم خانگی همچون تلویزیون محدود شده نیز در افزایش قیمیت‌ این محصولات بی‌تاثیر نبوده است. پس اگر قصد خرید تلویزیون دارید حتما بزرگترین مشکل شما این است که از کجا تلویزیون ارزان قیمت بخریم؟

چنانچه در جستجوی خرید تلویزیونی باکیفیت و با قیمت مناسب هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا بهترین جا برای خرید را به شما معرفی کنیم.

 

از کجا تلویزیون ارزان بخریم؟

 

 

ساده ترین روش اتصال گوشی به تلویزیون ال جی

اتصال گوشی موبایل به تلویزیون ال جی برای نمایش محتوای داخل موبایل روی نمایشگرهای بزرگ و با کیفیت خواسته اغلب کاربران است. در مدل های قدیمی تلویزیون ال جی تنها برخی گوشی های خاص می توانستند به تلویزیون وصل شوند ولی خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی  و سخاوتمندی برندهای سازنده تلویزیون شاهد این مسئله هستیم که تمام گوشی های هوشمند به ویژه گوشی های اپل به راحتی و در کمتر از چند ثانیه می‌توانند به تلویزیون متصل شوند.

این در حالی است که در گذشته به عنوان مثال برای اتصال گوشی‌های اپل به تلویزیون ال جی باید دستگاه جداگانه‌ای به نام اپل تی وی را خریداری می‌کردند. اما در اغلب محصولات جدید به ویژه تولیدات برند ال جی به صورت سرخود قطعات سخت افزاری و سیستم نرم افزاری آن برای اتصال گوشی های اپل بدون نیاز به تهیه هیچ وسیله ای، تعبیه شده است.

 

ساده ترین روش اتصال گوشی به تلویزیون ال جی

 

 

کانال یابی تلویزیون ال جی

یکی از سوالاتی که بعد از خرید تلویزیون و روشن کردن آن برای تماشا کردن فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پیش می‌آید؛ در ارتباط با نحوه کانال یابی تلویزیون ال جی است. می‌توان گفت کانال یابی یکی از مهم‌ترین مواردی است که بعد از خرید تلویزیون های ال جی، باید با آموزش آن آشنایی پیدا کنید تا بتوانید از برنامه‌های مختلف صدا و سیما و یا شبکه های خارجی و ماهواره ای استفاده کنید. در این مقاله به سوال‌هایی که در ارتباط با نحوه تنظیم کانال در تلویزیون های مختلف ال جی، از جمله مدل های معروف همچون نانو 80، اولد C1، مدل Un7340 و … مطرح است می‌پردازیم؛

 

کانال یابی تلویزیون ال جی

 

چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم؟

معمولا بعد از خرید تلویزیون، به دنبال آن هستیم که بتوانیم با شناسایی قابلیت‌های مختلف، سرگرمی‌های متفاوتی داشته باشیم. از جمله قابلیت‌های تلویزیون، قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون است که در این روش می‌توانید تمامی محتوای تلفن همراه را در نمایشگر تلویزیون خود، در دسترس داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

 

برای آن که اشتراک گذاری صفحه گوشی و تلویزیون را تجربه کنید باید با نحوه اتصال گوشی به تلویزیون، آشنایی داشته باشید به همین دلیل این متن را تهیه کرده‌ایم و در قسمت‌های مختلف برای شما درباره چگونگی اتصال انواع گوشی به تلویزیون، توضیح می‌دهیم. اتصال تلفن همراه به تلویزیون چند روش مختلف دارد و حتی در گوشی‌های برندهای مختلف، متفاوت است اما ما سعی داریم در این مقاله تمامی راه‌های اتصال را برای شما پوشش دهیم.

چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم؟

 

 آموزش نصب تلویزیون روی دیوار

موزش نصب تلویزیون روی دیوار از جمله آموزش‌ها و آگاهی‌هایی است که بهتر است از قبل بلد باشیم تا موقع نصب محصول روی دیوار به مشکل برنخوریم!

 

چون برخی در هنگام نصب نادرست تلویزیون روی دیوار صدمات جبران ناپذیری به محصول وارد می‌کنند. افراد زیادی هستند که دوست دارند تلویزیون های خود را به جای قرار دادن بر روی میز، بر روی دیوار نصب کنند. نصب کردن تلویزیون بر روی دیوار نیازمند راهنمایی و آگاهی‌هایی است که باید آن‌ها را بدانید و سپس تصمیم به نصب تی وی خود بگیرید.

 آموزش نصب تلویزیون روی دیوار

 

 اسمارت تینکیو Smart ThinQ چیست و چه کاربردی دارد؟

قابلیت اسمارت تینکیو Smart ThinQ چیست؟ این قابلیت چند سالی است که به عنوان یک ویژگی به محصولات ال جی افزوده شده است. بی شک زمانی که می‌خواهید محصولات ال جی را انتخاب کنید و امکانات آن را بررسی می‌کنید، از خودتان می‌پرسید منظور از Smart ThinQ چیست؟

 

فناوری تین‌کیو ال جی قابلیتی است، که تمام وسایل هوشمندی که در محل زندگی شما وجود دارد را، از طریق وای فای به یکدیگر متصل می‌کند. کمپانی ال جی برای آن که محصولات خود را به این قابلیت هوشمند مجهز کند، از هوش مصنوعی در آن‌ها استفاده کرده تا سبک زندگی شما را یاد بگیرد. بنابراین زمانی که بخواهید تنظیمات لوازم خانگی را انجام دهید، اسمارت تینکیو به صورت پیش فرض تنظیمات مورد علاقه شما را برایتان نمایش می‌دهد. به این ترتیب تنظیم لوازم خانگی مختلف شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 

 اسمارت تینکیو Smart ThinQ چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

راهنمای جامع خرید تلویزیون

تلویزیون از لوازم مورد نیاز در هر خانه‌ای است که با ورود مدل های پیشرفته آن با تکنولوژی‌های جدید، داشتن یک تلویزیون عالی و با امکانات کامل از دغدغه‌های هر کسی است. با توجه به این تنوع همه افراد به راهنمای خرید تلویزیون نیاز دارند. برای اینکه بتوانیم انتخاب درست برای خرید تلویزیون داشته باشیم لازم است به یک سری از اطلاعات دسترسی داشته باشیم. در این نوشته سعی داریم موارد حائز اهمیت را توضیح دهیم تا زمان خرید به اطلاعات کامل برای انتخاب درست دسترسی داشته باشید.

 راهنمای جامع خرید تلویزیون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی