انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

از رشد شخصی گیج شده اید؟ این نکات را بخوانید!

بسیاری از مردم از برنامه ریزی و رویای پیشرفت شخصی خود راضی هستند ، اما اگر شما از آن دسته افراد نیستید ، وقت آن است که برخی از توصیه های عملی را دریافت کرده و از امروز شروع کنید. با استفاده از نکات مقاله زیر برنامه ها و رویاهایتان را عملی کنید و آنها را عملی کنید.

لیستی از تمام اوقات زندگی خود را که احساس بزرگ بودن یا قدرت فوق العاده ای داشته اید ، نگه دارید. سعی کنید این لیست را هر شب قبل از خواب تهیه کنید. هیچ چیز خیلی کوچک یا احمقانه وجود ندارد. برو جلو و آنها را لیست کن از این یادآوری ها برای کمک به قدرت درونی خود استفاده کنید و احساسات آشنا را به حال امروز خود بیفزایید.

اگر این عادت شماست ، هر کاری که می توانید انجام دهید تا از نق زدن در مردم جلوگیری کنید. این کاری جز آزار دادن همه افراد را به همراه ندارد و باعث می شود شما هم غیرحرفه ای به نظر برسید و هم کسی که کسی نمی خواهد در آن باشد. اگر به انجام کاری نیاز دارید یا کاری به درستی انجام نشده است ، با او صحبت قشنگ کرده و آنچه را که باید اتفاق بیفتد بیان کنید. آنها از لطف شما قدردانی می کنند و به احتمال زیاد سعی می کنند درخواست شما را برآورده کنند زیرا شما با نق زدن آنها را تحریک نکرده اید.

روزانه حداقل یک قدم بردارید تا به هدف خود برسید. این مرحله می تواند کوچک ، یا بزرگ باشد ، اما لازم است هر روز یک قدم بردارید. انجام این کار شما را در مسیر خود قرار می دهد و به شما کمک می کند تا تمرکز خود را حفظ کنید. همچنین اقدامات لازم انجام می شود تا نتیجه نهایی شما نزدیکتر و نزدیکتر شود.

سر و صدا را از سر راه خود دور کنید. به نظر می رسد این یک گام کوچک باشد ، اما اکثر مردم دریافتند که از بین بردن بی نظمی نه تنها فضای چیزهای دیگر را آزاد می کند ، بلکه به آنها احساس آرامش کلی می دهد و احساس ناامیدی کمتر مکرر دارند. فقط دانستن اینکه اوضاع کجاست می تواند مایه آرامش باشد.

به صورت روزانه ، هر روز صبح از خود بپرسید چه چیزهایی برای انجام دادن در طول روز برای شما مهم است. این به شما کمک می کند روش هایی را که می توانید لحظات آزاد خود را سپری کنید تعیین کنید و از طریق چند وظیفه ای وقت خود را به حداکثر برسانید. لیستی تهیه کنید ، آن را در اولویت قرار دهید و به خود بگویید که کارهای لیست خود را انجام خواهید داد.

همیشه به یاد داشته باشید که افسردگی جزئی از شما نیست. این چیزی است که وجود شما را آزار می دهد. شما باید استقامت کنید و به دنبال کمک درست باشید ، و همیشه به یاد داشته باشید این نیز خواهد گذشت. افسردگی خود را تصدیق کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که این ایده را که شما افسردگی خود هستید ، مرتبط نمی کنید.

برای رفتار مثبت به خود جایزه دهید. چه به طور فعال در تلاش برای لاغر شدن باشید و چه در تلاش برای بهتر کردن زمان و مسافت خود در دویدن صبح ، تشخیص دهید که چه پیشرفت مهمی کرده اید و بر این اساس به خود پاداش دهید. یک لباس جدید یا سفر به سالن یک انگیزه واقعی برای کار کردن تا رسیدن به اهداف خود خواهد بود.

کمی وقت بگذارید و از آنچه هر روز دارید تشکر کنید. اگر برای شناختن چیزهایی که دارید وقت بگذارید ، به نظر می رسد بدترین چیزها نباشد که چیزهایی را که فکر می کنید لازم دارید نداشته باشید. این واقعاً کمک زیادی به زندگی شاد شما خواهد کرد.

به آنچه واقعاً هستی وفادار باش. این خیلی مهم است. اگر درمورد آنچه که هستید واقعاً دروغ بگویید نمی توانید برای بهتر شدن خود کار کنید. شما باید بپذیرید که شما هستید و این یک چیز خارق العاده است! بسیاری از مردم از آنچه که هستند راضی نیستند ، اما ما می توانیم مسئولیت آن را بر عهده بگیریم و هنگامی که حقیقت را تصدیق کنیم ، افرادی که هستیم را بهبود بخشیم.

اگر تمام کارهایی را انجام داده اید که فکر می کنید می توانید در جهت بهبود بخشهای خاصی از زندگی خود انجام دهید و هنوز نتوانسته اید به نتیجه ای برسید که واقعاً قصد انجام آن را دارید ، به دنبال هیپنوتیزم باشید. این واقعاً کارساز است و مغز شما را قادر نمی سازد مانند روشی که قبل از هیپنوتیزم نشان داده واکنش نشان دهد.

برای رسیدن به اهداف خود باید همه چیز را در چشم داشته باشید. شکست های کوچک را به عنوان یک عقب نشینی موقتی بشناسید و اجازه ندهید که عقب نشینی ها شما را از رسیدن به اهدافتان دور کند. به جای تمرکز روی اشتباهاتی که مرتکب شدید ، روی همه چیزهایی که تاکنون بدست آورده اید تمرکز کنید. حفظ نگرش مثبت برای موفقیت شما ضروری است.

آنچه را برای شما مهمترین است تعریف کنید و بقیه موارد را کنار بگذارید. شما می توانید برای انجام همه کارها واقعاً سخت تلاش کنید ، در حالی که حقیقت این است که هیچ کس نمی تواند. وقتی با چیزی روبرو شدید ، س askال کنید که آیا این موضوع به مهمترین چیزهای زندگی شما مربوط می شود یا خیر. اگر اینگونه نباشد ، نیازی به آن ندارید.

اگر خود را در معرض یک فروپاشی عاطفی کامل قرار دارید ، خواه غم و اندوه باشد ، هم عصبانیت یا چه چیزی شما را متوقف کرده است ، متوقف شوید و یک کلمه حرف نزنید. با یک دفترچه یادداشت یا مجله بنشینید و چیزهایی را که می خواهید در آن نقطه خاص بگویید ، یادداشت کنید. به شما کمک می کند بدون ایجاد درگیری بیشتر احساسات خود را بیان کنید.

برخی از رشته ها را بیاموزید. هیچ کس در اینجا نیست تا به شما بگوید چه کاری باید انجام دهید: شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما خوب است و به آن پایبند باشید. وقتی می خواهید کاری انجام دهید ، از خود بپرسید که آیا این گامی به سوی هدف شما است یا کار غیرضروری است. به طور مرتب خود را رها نکنید و به چیزهایی که واقعاً به آنها نیاز دارید پایبند باشید.

وقتی نوبت به پیشرفت شخصی می رسد ، اطمینان حاصل کنید که رویاهایتان را دنبال می کنید و آنها را به هدفی مهم در زندگی خود تبدیل می کنید. این مهم است زیرا با انجام این کار ، ایده ای به ذهن شما خطور می کند و آن را به جایی تبدیل می کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی