انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

اطلاعات خودیاری که قطعاً می توانید از آنها بهره مند شوید

بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای بهبود خود هستند. آنها آرزو دارند چشم انداز خود را نسبت به زندگی بهبود بخشند ، رفتار خود را بهبود بخشند ، وضعیت روحی خود را بهبود بخشند و عادات خود را بهبود بخشند. نکات مربوط به خودیاری در مقاله زیر به هرکسی که بخواهد سعی کند خود و زندگی خود را بهبود بخشد کمک می کند.

با کسانی که به شما الهام می گیرند صحبت کنید. ببینید چه نوع مانتراهایی را دنبال می کنند تا نقاط قوت شخصی خود را افزایش دهند و نقاط ضعف شخصی خود را کار کنند. سعی کنید از تکنیک های آنها به عنوان راهنما استفاده کنید و آنها را به عنوان مثال دنبال کنید. برای کمک به افزایش قدرت خود ، روی قدرت دیگران ضربه بزنید.

روزانه لیست پیشرفت خود را نگه دارید. هنگامی که این لیست ها را کامل کردید ، سریع آنها را دور بریزید. صرف کامل بودن لیست ها به این معنی نیست که شما با آنها کارتان تمام شده است. با نگه داشتن آنها و نمایش آنها ، با پیشرفت خود احاطه کنید. این می تواند به شما رانندگی دهد و به شما اطلاع دهد که می توانید اهداف خود را برآورده کنید.

با توجه به اهداف و آرزوهای خود برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر یا حتی دستیابی و تسخیر چیزهای جدید ، باید تحصیل کرده و پایه دانش خود را گسترش دهید. این می تواند از طریق آموزش رسمی سنتی یا روش های غیر متعارف محقق شود. با تحریک ذهن و بدن خود می توانید یک قدم به تبدیل شدن به شخصی که می خواهید نزدیک شوید.

اعتماد به نفس شما در طی دوره های رشد فردی از یک رابطه هماهنگ با خود اصلی شما بهره مند می شود. اگر با ذهن ، جسم و روح خود هماهنگ باشید ، دفاع از خود در برابر چالش های اعتقادات و ارزشهای اصلی خود راحت تر خواهد بود. این به شما کمک می کند تأثیر عقاید و اعتماد به نفس خود را در آنها تقویت کنید.

یاد بگیرید که الگوهای تفکر منفی خود را تشخیص دهید - سپس آنها را به سمت یک ذهنیت مثبت تر یا واقع گرایانه تغییر مسیر دهید. این کار را با کمک یک یادداشت ساده روزانه انجام دهید ، یا برای یادگیری رفتار درمانی شناختی (CBT) با یک درمانگر همکاری کنید. ثابت شده است که CBT به افراد کمک می کند تفکر منفی خودکار خود را به یک روند تفکر مثبت و واقع بینانه تبدیل کنند.

گاهی اوقات یافتن ایمانی که باید خود را وقف آن کنید ، ایده بسیار خوبی برای کمک به خود است. در دوران سخت ما تمایل داریم که به آنچه ما را آزار می دهد ، بپردازیم و تصویر بزرگتر را از دست بدهیم. ایمان دینی به فرد کمک می کند تا بر روی آن تصویر بزرگتر تمرکز کند در حالی که تمرکز را از سختی به قدرت بالاتر تغییر می دهد.

از اشتباهات گذشته خود بیاموزید. هرکسی اشتباه می کند. با این حال ، اشتباهاتی که از آن اشتباهات می آموزد ، اشتباهاتی است که به احتمال زیاد به جلوتر رفتن در زندگی می رود و از انجام آن خوشحالتر می شود. به اشتباهات فقط همین فکر کنید ، اشتباهات. بعد ، به زندگی خود ادامه دهید و آن اشتباهات را مرتکب نشوید!

بسیاری از ما در دریافت کمک مورد نیاز مشکل داریم زیرا از پذیرفتن وجود مشکلی خودداری می کنیم. مانند هر برنامه اعتیاد ، اولین قدم برای کمک گرفتن اعتراف به وجود یک مشکل است. پس از پایان این قوز ، می توانید در مسیر کمک گرفتن باشید.

با در نظر گرفتن چند ثانیه حادثه خشم خود را کنترل کنید. اگر شخص دیگری در این ماجرا دخیل باشد ، آیا او عمداً اقدام تهاجمی انجام داده است ، یا این اشتباه سهل انگاری بوده است که عملا هرکسی (شامل خود شما) می توانست به راحتی مرتکب شود؟ با استفاده از این بینش با توجه به تصادفی یا عمدی بودن جرم ، پاسخ برنامه ریزی شده شما مناسب است یا خیر.

مربی پیدا کنید. یکی از قدرتمندترین اشکال یادگیری ، انعکاس بخشیدن به بهترین شیوه های کسانی است که قبلاً همان جایی هستند که شما می خواهید. شخصی را پیدا کنید که می خواهید از او الگوبرداری کنید و زندگی او را مطالعه کنید. اگر واقع گرایانه است که به این شخص نزدیک شوید ، با او تماس بگیرید و یک بار از او بخواهید. اگر وقت شخصی خود را با مربی خود می گیرید ، با س questionsالات مرتبط که می خواهید بپرسید آماده شوید. در غیر این صورت ، شما فقط وقت خود و آنها را هدر خواهید داد.

یکی از مهمترین نکات برای رشد خود ، تمرین از خودگذشتگی است. اگر برای کمک به شخصی روزمره وقت اختصاص دهید یا فقط به او نشان دهید که برایتان مهم است ، شروع به دیدن خود واقعی درون خود خواهید کرد. برای شروع سفر رشد شخصی ، فداکاری های کوچک انجام دهید.

مهم است که بدن خود را به خوبی درمان کنید و به علائم آن گوش دهید. به سیگنالهایی که بدن برای شما ارسال می کند گوش دهید: خستگی ، گرسنگی ، درد یا ناراحتی. به خاطر سلامتی خود بلافاصله به آنها پاسخ دهید. اگر نیازهای اساسی آن را برآورده کنید ، بدن شما تا آخر عمر به خوبی به شما خدمات می دهد. اگر بدن خود را به آنچه نیاز دارد ندهید ، آینده سختی در پیش رو خواهید داشت.

وقتی نوبت به پیشرفت شخصی می رسد ، اطمینان حاصل کنید که می توانید بین نزدیک شدن به چیزی که آرزو داشتید و انجام کامل هدف خود را تشخیص دهید. این مهم از این جهت است که شما سعی کنید در کارهایی که انجام می دهید بهترین باشید ، نه اینکه فقط کار را به اندازه کافی خوب انجام دهید.

برای رشد شخصیت مثبت خوب است بدانید اولویت های شما چیست. این یک عادت خوب است که همیشه به هر قیمتی از به تعویق انداختن خودداری کنید. هرچه بیشتر منتظر انجام کاری بمانیم احتمال انجام آن به بهترین شکل برای ما کمتر است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی