انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

راهنمای خودیاری که می تواند واقعاً به شما کمک کند

رشد شخصی یک روند کاملاً صمیمی است ، اما یک کار مفید است که اثرات طولانی مدت خواهد داشت. مسیر رشد شخصی خود را از کجا باید شروع کنید؟ در این مقاله چند نکته ساده برای راهنمایی شما در اولین قدم ها در مسیر رشد شخصی بیان شده است.

وقتی نوبت به نظم و ترتیب "دنیای شما" می رسد ، این باید کیف پول شما را نیز شامل شود. مردم چیزهای غیرضروری زیادی را در کیف پول خود قرار می دهند که یافتن نیاز شما را تقریباً غیرممکن می کند. برای شروع سعی کنید از کیف پول کوچکتر استفاده کنید. سعی کنید آن را بدون زباله ای که جمع می کنید نگه دارید. همچنین ، برای اطمینان از تمیز ماندن آن مرتباً آن را مرور کنید.

یک مشاور قابل اعتماد پیدا کنید تا به شما در پیشرفت شخصی ، به ویژه در حرفه شما کمک کند. شخصی در حال حاضر در موقعیتی که شما به آن آرزو دارید کار می کند یا ویژگی هایی را که سعی در ایجاد آن دارید به نمایش می گذارد ، می تواند بینشی ارزشمند در مورد اعمال یا رفتارهای شما فراهم کند. داشتن یک دیدگاه بی طرفانه از شخصی که به او احترام و اعتماد دارید ، به طور قابل توجهی به پیشرفت شخصی کمک می کند.

مسئولیت شخصی را بر عهده بگیرید. مهم نیست که چه اشتباهی در زندگی شما رخ داده است ، مسئولیت وضعیت خود را بر عهده بگیرید. انجام این کار شما را از نقش قربانی خارج می کند و به شما اجازه می دهد زندگی خود را دوباره اداره کنید. هیچ کس به جز خود شما را نگه ندارد ، بنابراین آزادی پیدا شده خود را بگیرید و شروع به ایجاد تغییر کنید.

به یاد داشته باشید که صرف نظر از موارد اندک یا بسیاری از مواردی که می خواهید خود و زندگی خود را بهبود ببخشید ، استعدادهای طبیعی دارید که دیگران چنین نیستند. از این استعدادها و توانایی ها استفاده کنید زیرا آنها می توانند شما را به سطح جدیدی برساند یا حتی به عنوان سنگ قدم برای یک حمام شغلی جدید یا یک فعالیت تجاری عمل کنند.

کتاب های خودیاری در توصیه ها مفید هستند اما گاهی اوقات در مورد کیفیت های واقعی تغییر دهنده زندگی فاقد آن هستند. اقدام به توصیه هایی که در ادبیات ارائه شده است مهم است که کلمات کتاب فقط کلمات هستند تا زمانی که آنها را در یک موقعیت واقعی زندگی قرار دهید. بهترین معلم برای کنار آمدن با یک موقعیت ، تجربه زندگی واقعی است. هیچ جایگزینی برای واقعیت وجود ندارد.

به جای اینکه بلافاصله تقصیر را متوجه طرف دیگر درگیری کنید ، مسئولیت اقدامات خود را بپذیرید. این شما را مجبور می کند که خود را در قبال واکنش ها و پاسخ های خود مسئول بدانید. به جای اینکه بگویید: "وقتی این کار را می کنی من را خیلی عصبانی می کنی!" در عوض گفتن این جمله را در نظر بگیرید: "من وقتی _______ می شوم بسیار عصبانی می شوم زیرا احساس می کنم که ________." این نسخه به وضوح منبع درگیری و دلیل واکنش شما را بیان می کند.

برای موفقیت در پیشرفت شخصی ، باید اشتیاق خود را برای انجام کاری که دوست دارید ، ایجاد کنید. آسان است که در دام انتخاب مسیر بیفتید زیرا به نظر می رسد مسیری است که با طلای بیشتری سنگ فرش شده است. اگرچه این مسیرها گذشته از آن نمی توانند چندان مورد توجه شما واقع شوند و به زودی علاقه خود را از دست می دهید. برای موفقیت واقعی ، با آنچه علاقه مند هستید بروید. پول به دنبال خواهد داشت.

با مشاهده انواع مختلف دارویی که دارید می توانید به افسردگی خود کمک کنید. آنها را با پزشک خود در میان بگذارید. برخی از افراد متوجه این موضوع نیستند اما داروهای آنها می تواند باعث افسردگی آنها شود. به همین دلیل مهم است که آنچه را که در آن هستید کنترل کنید و آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

برای رسیدن به اهداف خود باید همه چیز را در چشم داشته باشید. شکست های کوچک را به عنوان یک عقب نشینی موقتی بشناسید و اجازه ندهید که عقب نشینی ها شما را از رسیدن به اهدافتان دور کند. به جای تمرکز روی اشتباهاتی که مرتکب شدید ، روی همه چیزهایی که تاکنون بدست آورده اید تمرکز کنید. حفظ نگرش مثبت برای موفقیت شما ضروری است.

یک نکته عالی در زمینه پیشرفت شخصی این است که خود را بشناسید و اعتراف کنید که بین زندگی فعلی شما و مکانی که می خواهید فاصله زیادی وجود دارد. اگر وضعیت فعلی خود را نپذیرید و تصدیق کنید ، دیگر فرصتی برای تغییر و بهبود زندگی خود نخواهید داشت.

یکی از جنبه های مهم رشد شخصی ، انتخاب برای داشتن زندگی سالم است. وقتی آنها از سلامت خوبی برخوردار باشند احساس خوبی خواهند داشت. شما احساس قدرت بیشتری خواهید کرد و کنترل بیشتری بر وقت و پول خود خواهید داشت زیرا به همان اندازه هزینه های پزشکی ندارید. انتخاب سالم باید اولویت اصلی باشد.

وقتی می خواهید هر نوع تعارضی را حل کنید ، از انتقاد و سرزنش خودداری کنید. حتی اگر مشخص است که چیزی قطعاً تقصیر کسی است ، از بیان آن در طول دوره قطعنامه خودداری کنید. این نظر را برای خود داشته باشید تا از شروع مشکلات بیشتری که باید در زندگی شما حل شوند جلوگیری کنید.

هنگامی که خودتان را توسعه می دهید شخصاً مطمئن باشید به این دلیل است که می خواهید نه تنها به این دلیل که شخص دیگری به شما گفته است. بخشی از پیشرفت شخصی ، صادق بودن به خود و آنچه از خود انتظار دارید ، است. اگر این کار را برای شخص دیگری انجام می دهید این کار را از منظر منفی انجام می دهید و احتمال موفقیت در رسیدن به اهداف شما کمتر است.

قبل از اینکه چیزی بگویید ، فکر کنید. کلمات می توانند به دیگران صدمه بزنند ، یا شما را شبیه چیزی کنند که نیستید. اگر حرفی را گفتید که منظورتان نبوده ، سریعاً خود را توضیح دهید یا عذرخواهی کنید. هنوز بهترین راه حل این است که با دقت فکر کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی