انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

راهکارهای مقابله ای - نکات و ترفندهای مربوط به توسعه شخصی

گرچه اعتراف دشوار است ، اما هیچ یک از ما در واقع کامل نیستیم. ما دوست داریم اینطور فکر کنیم ، اما همه ما نیاز به کمی کمک اضافی داریم تا به افرادی تبدیل شویم که می بینیم می توانیم در سرمان باشیم. نکات موجود در این مقاله به شما کمک بیشتری می کند.

در حالی که اصطلاح "خودیاری" به این معنی است که شما می توانید خودتان را توسط بوت استراپ خود ارتقا دهید و زندگی خود را بهتر کنید ، هرگز نمی توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. به دنبال همکاران و مربیانی باشید که بتوانند در مواقع حساس به شما عقل یا توصیه دهند. با ساختن شبکه ای از طرفداران و درخواست کمک ، خود را برای کمک به خود و زنده ماندن از شرایط آشفته ، مجهزتر می کنید.

برای به حداکثر رساندن عملکرد توسعه شخصی خود ، هرگز تعلل نکنید. پیشرفت شخصی به معنای استفاده حداکثری از وقت شماست و باید به یاد داشته باشید که زمان یک منبع محدود است. هنگامی که اهدافی را تعیین می کنید ، برنامه ای تنظیم کنید که سریعاً کار کند ، هر چقدر آهسته. اگر وظایفی را که امروز می توانید شروع کنید به تعویق بیندازید ، زمان از شما می گذرد.

یک نکته عالی برای کمک به خود که می تواند به شما در تغییر زندگی کمک کند ، شروع به تمرین یوگا است. تمرین یوگا یک روش عالی برای تناسب اندام است و همچنین بسیار درمانی است. حتی اشکال یوگا وجود دارد که هدف آن کمک به شما در برقراری ارتباط بیشتر با خود است.

زمان کار را به حداکثر برسانید. راه آسان برای انجام این کار این است که به راحتی در طول روز کاری خود استراحت کنید. این ممکن است ضد مثمر به نظر برسد ، اما با استراحت مداوم ، وقت کافی برای باز کردن و شارژ مجدد را دارید تا وقتی به کار خود بازگشتید ، کارهای بیشتری را انجام دهید.

گذراندن سنجش قدرت یابی یکی از بهترین راه ها برای درک این موضوع است که شما به خوبی نقاط قوت و ضعف خود را درک می کنید. این نوع ارزیابی پنج نقطه قوت برتر شما را برای شما فراهم می کند ، سپس می توانید آنها را در زندگی روزمره خود بگنجانید و هم در زندگی شخصی و هم در حرفه خود اعمال کنید.

با توجه به اهداف و آرزوهای خود برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر یا حتی دستیابی و تسخیر چیزهای جدید ، باید تحصیل کرده و پایه دانش خود را گسترش دهید. این می تواند از طریق آموزش رسمی سنتی یا روش های غیر متعارف محقق شود. با تحریک ذهن و بدن خود می توانید یک قدم به تبدیل شدن به شخصی که می خواهید نزدیک شوید.

یک هدف تعیین کنید و به هدف خود علاقه مند باشید. شما باید کاملاً مشتاقانه به هدفی که می خواهید به آن برسید علاقه داشته باشید تا دقیقاً آنچه را که لازم است انجام دهید. اشتیاق به هدف خود به شما کمک می کند تا فداکاری ها و سازش های لازم را برای پیگیری هدف خود انجام دهید.

صحبت با یک درمانگر یا مقام مذهبی واقعاً می تواند به شما کمک کند. آنها برای کمک به شما در زمینه مسائل آموزش دیده اند و همچنین با تجربه هستند. آنها می توانند با تجزیه و تحلیل آنچه در زندگی شما می گذرد ، به شما کمک کنند تا در مسیر درست روشنگری قرار بگیرید. بیان مشکلات خود به یک متخصص حرفه ای یک روش عالی برای ایجاد احساس بهتر و سالم تر از خود است.

قبل از واکنش به یک چالش ، به فکر کردن وقت بگذارید. حتی اگر فقط سی ثانیه زمان باشد ، این ثانیه ها به ذهن شما زمان می دهند تا اطلاعاتی را که واکنش اولیه روده شما نادیده گرفته است پردازش کند. به هر حال ، این زمان تفکر را دلیل خود برای عدم اقدام قرار ندهید. زمان مشخصی را برای زمان انتخاب انتخاب کنید.

وقت بگذارید و یک وعده غذایی خوب بپزید. اگر بدن خود را با لقمه های سریع برای خوردن غذا از رستوران فست فود یا فروشگاه راحت بار می آورید ، مطمئناً مواد مغذی مورد نیاز بدن را برای تأمین نیازهای خود دریافت نمی کنید و این باعث می شود احساس استرس و عصبانیت داشته باشید.

در تمام کارهایی که انجام می دهید اهداف و مقاصدی را برای خود تعیین کنید. حتی اگر هدفی را در نظر گرفته اید که هر روز در یک ساعت مشخص به سگ خود غذا دهید یا هر ماه در یک روز مشخص قبض های خود را پرداخت کنید ، تعیین اهداف و داشتن اهداف کوچک برای رسیدن به این اهداف ، شما را به شخصی تبدیل می کند که می خواهید باشید. .

از منطقه راحتی خود خارج شوید. بنابراین بسیاری از مردم زندگی غم انگیزی را سپری می کنند زیرا هر از چند گاهی می ترسند که ریسک کنند. برای انجام کاری که از انجام آن می ترسید برنامه ریزی کنید؛ این می تواند چتربازی باشد یا به سادگی درخواست افزایش کند. وقتی ریسک می کنید و می فهمید که آنقدرها هم که فکر می کردید بد نیست ، احساس قدرت می کنید و احتمال انجام کارهای بیشتر نیز بیشتر است.

اگر به کمک به بهبود احساس خود احساس می کنید ، از دیدن یک روانشناس یا درمانگر احساس شرم و شرمندگی نکنید. این متخصصان می توانند کارهایی را که می توانید برای بهبود زندگی خود انجام دهید در اختیار شما قرار دهند و به شما می گویند برای بهتر شدن قسمتهای منفی زندگی خود چه کاری می توانید انجام دهید.

قبل از اینکه پیشرفت شخصی مثبت اتفاق بیفتد ، باید بپذیرید که بین جایی که اکنون هستید و موقعیت نهایی شما در زندگی فاصله ای وجود دارد. عدم اعتراف به وجود این شکاف ، مانع از انجام مراحل بعدی می شود و بنابراین شما را در جایگاه آرام می گذارد.

هنگام کار بر روی رشد شخصی ، بسیار مهم است که خود را آموزش دهید تا از عزت نفس بالایی برخوردار باشید. عزت نفس یک رفتار اکتسابی است که می توانید تغییر دهید. هرگز فراموش نکنید که قدرت بهبود عزت نفس از درون شما ناشی می شود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی