انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

نکات و تکنیک های کمک به خود و بهبود

این کاملا طبیعی است که به عنوان یک انسان برای بهبود خود تلاش کند - چه کسی در بین ما حداقل یک جنبه از شخصیت یا مهارت های بین فردی ما را که دوست داریم تغییر دهیم پیدا نکرده است؟ چنین تغییری غالباً غیرممکن ، دشوار است که بدون کمک یا راهنمایی حاصل شود. ما برخی از روش ها را برای کمک به شما شرح داده ایم و در صورت اعمال ، تغییرات را به راحتی مشاهده خواهید کرد.

پیشرفت شخصی امری بسیار مهم است که باید برای رسیدن به آن تلاش کرد. سعی کنید به یک هدف برسید. یک مثال خوب می تواند شروع به پس انداز باشد. این مهم است زیرا شما می توانید یاد بگیرید که کنترل ضربه خود را توسعه دهید. با صرفه جویی در هزینه هایی که معمولاً خرج چیزهایی می کنید که به آنها نیازی ندارید ، شروع کنید. به عنوان مثال ، هر زمان که شما از یک دستگاه فروش اتومبیل چیزی خریداری می کنید ، آن را به یک حساب بانکی وارد کنید. با ایجاد عادت های خوب خرج کردن ، به عادت های شخصی عالی دست پیدا خواهید کرد.

این یک واقعیت روانشناختی است که ما به تدریج بیشتر و بیشتر شبیه چیزی می شویم که به طور مداوم به آن نگاه می کنیم. به عبارت دیگر ، وسواس شما خیلی زود به واقعیت تبدیل می شود. اگر به خودتان اجازه دهید روی شکست ها و افسردگی های خود تأکید کنید ، زنجیرهایی که به شما متصل می شوند فقط محکم و محکم می شوند. اگر به موفقیت در آینده می پردازید - و الگوی های توانمند - می توانید به شخصی که می خواهید باشید تبدیل شوید. ذهنیت برای موفقیت بسیار مهم است.

وقتی موانعی بین شما و اهداف توسعه شخصی شما ظاهر می شود ، لحظه ای وقت بگذارید و از خود بپرسید که مشکل واقعاً در کجاست. بعضی اوقات می توانید بدترین دشمن خود باشید. ذهن شما از ترس ناخودآگاه از شکست می تواند مشکلات احتمالی را باد کرده و موانع را بزرگ کند. شما باید تمرکز خود را بر روی واقعیت دقیق موانع خود بگذارید و اجازه ندهید که خودباوری ، کوه ها را از مسی له کند.

یک نکته عالی برای خودیاری این است که وقت زیادی را صرف تماشای تلویزیون نکنید. تلویزیون بیش از حد سالم نیست زیرا می تواند میزان استرس شما را بسیار افزایش دهد. تماشای بیش از حد تلویزیون نیز باعث کم تحرکی می شود که سالم نیست. سعی کنید میزان تلویزیونی را که روزانه تماشا می کنید محدود کنید.

تا جایی که می توانید در طول روز کار خود را انجام دهید. یک ترفند ساده این است که هنگام کار بیشتر استراحت کنید. ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما وقفه های منظم به شما امکان می دهد آرام باشید و انرژی بیشتری دریافت کنید. با شروع دوباره کار ، بهره وری بیشتری خواهید داشت.

شما در حال حاضر مسئول وضعیت زندگی خود هستید. شما می توانید با در آغوش گرفتن آنها و استخراج ارزش و تجربه ای که از آنها گرفته اید ، تغییراتی ایجاد کنید و در تصمیماتی که گرفته اید متعلق باشید. با درک اینکه زندگی خود را کنترل می کنید ، می توانید در شناسایی مواردی که می خواهید در مورد خود بهبود یا تغییر دهید موثرتر باشید.

برای اینکه به خود دیدگاه تازه ای بدهید خود را در معرض ایده ها و تجربیات جدید قرار دهید. تجربه چیزهای جدید حتی در زمینه ای غیرمرتبط باعث می شود که چیزها را کاملاً متفاوت ببینید. این می تواند آب میوه های خلاقانه شما را شروع کند و دیدگاه جدید ممکن است به شما کمک کند راه حل های جدیدی برای مشکلات قدیمی پیدا کنید.

آیا شما به عنوان یک سرگرمی ساز موسیقی می نوازید؟ از شنیدن چه نوع موسیقی لذت می برید؟ موسیقی صدای فرشتگان و بسیار هماهنگ با روح است. گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود یا پخش موسیقی می تواند در روند بهبودی شما بسیار "مفید" باشد. گوش دادن به موسیقی را امتحان کنید ، و احساس آرامش همراه با آن را داشته باشید.

همه به کمک احتیاج دارند. یکی از راه های کمک به خود کمک به دیگران است. کمک به دیگران در نیاز ، رضایت خاصی به شما می بخشد و در کنار شخصی که می توانستید به او کمک کنید ، سود شما را جلب می کند. آن را امتحان کنید و ببینید که کمک به دیگران چگونه به شما کمک می کند.

اگر با علائم جسمی و عاطفی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید ، دریغ نکنید برای تأیید و مشاوره به سیستم پشتیبانی خود مراجعه کنید. سعی کنید به طور جزئی احساس خود را توضیح دهید. این به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانند روشی را که افسردگی بر شما تأثیر می گذارد درک کنند. افسردگی اغلب باعث می شود افراد خود را از افرادی که بیشتر دوست دارند جدا کنند. اگر چنین اتفاقی برای شما افتاده است ، درک کنید که عزیزانتان می خواهند هرچه باشد به شما کمک کنند.

کمی وقت بگذارید و از آنچه هر روز دارید تشکر کنید. اگر وقت بگذارید و چیزهایی را که دارید تشخیص دهید ، به نظر بد نخواهد آمد که چیزهایی را که فکر می کنید نیاز دارید ، نداشته باشید. این واقعاً کمک زیادی به زندگی خوش شما خواهد کرد.

وقتی اهداف توسعه شخصی را تعیین می کنید ، آنها را کمی بالاتر از جایی که احساس راحتی می کنید قرار دهید. این 5٪ اضافی در کنار آنچه شما احساس می کنید می توانید قبلاً انجام دهید باعث می شود شما فرد بهتری باشید. وقتی سرانجام به این هدف ظاهراً دور از دسترس برسید ، خواهید فهمید که چاه چقدر در درون شما عمیق است.

یکی از سخت ترین نکات برای بلع پذیرش سرزنش است. مسئولیت هر آنچه در زندگی روزمره شما اشتباه است را به عهده بگیرید. بهانه نگیرید ، فقط صاحب لحظه شوید. این شما هستید که راه را برای این لحظه هموار کرده اید و مهم است که در صندلی راننده باشید ، مهم نیست که دلیل آن چیست. با این کار احترام دوستان ، خانواده و همسالان خود را جلب کرده و در را باز خواهید کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی