انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

نکاتی برای کمک به خود که تضمین می شود به شما کمک کند!

دنیای خودیاری با مشاوره از همه از روانشناسان گرفته تا مربیان زندگی در حال رونق است و این خبر خوبی برای همه است ، زیرا نشان می دهد گروه عظیمی از مردم به دنبال پیشرفت هستند. این مقاله به شما کمک می کند تا افکار خود را به سرعت سازماندهی کنید ، در حالی که با پیشرفت خود حق تغییر فلسفه ، مربی یا برنامه را برای خود محفوظ می دانید ، اکنون می توانید یک برنامه خودیاری را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

هنگام تلاش برای دستیابی به اهداف و بهبود خود ، مهم است که خود را کلی نگر در نظر بگیرید ، این بدان معناست که به عنوان یک فرد کلی. شما به عنوان یک انسان ، از یک جسم فیزیکی و همچنین ذهنتان تشکیل شده اید. اگر بدن شما ناسالم ، بیمار یا استرس داشته باشد ، ذهن شما نیز خراب و ناسالم است. با پیگیری تناسب اندام و سلامت جسمی ، در خوشبختی ذهنی خود کمک می کنید.

اعتماد به نفس شما در طی دوره های رشد فردی از یک رابطه هماهنگ با خود اصلی شما بهره مند می شود. اگر با ذهن ، جسم و روح خود هماهنگ باشید ، دفاع از خود در برابر چالش های اعتقادات و ارزشهای اصلی خود راحت تر خواهد بود. این به شما کمک می کند تأثیر عقاید و اعتماد به نفس خود را در آنها تقویت کنید.

بهترین راهی که می توانید به خود کمک کنید این است که وقت بیشتری را به استراحت اختصاص دهید. در بسیاری از مواقع ، افراد دچار افسردگی یا اضطراب می شوند زیرا بیش از حد تحت فشار قرار گرفته اند. با صرف حتی یک ساعت از روز خود برای استراحت ، خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون ، ذهن شما برای اداره امور مهم ثبات بیشتری دارد.

به یاد داشته باشید که صرف نظر از موارد اندک یا بسیاری از مواردی که می خواهید خود و زندگی خود را بهبود ببخشید ، استعدادهای طبیعی دارید که دیگران چنین نیستند. از این استعدادها و توانایی ها استفاده کنید زیرا آنها می توانند شما را به سطح جدیدی برساند یا حتی به عنوان سنگ قدم برای یک حمام شغلی جدید یا یک فعالیت تجاری عمل کنند.

رمز موفقیت ، شناخت تفاوت بین چیزهایی است که می توانید کنترل کنید و چیزهایی که نمی توانید. شما نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی برای شما خواهد افتاد ، اما می توانید نحوه واکنش شما نسبت به آن را کنترل کنید. بیاموزید که چگونه خوش بین باشید و می توانید راه های جلوگیری از انسداد در زندگی را پیدا کنید. خودتان را به خاطر اشتباهات نکشید ، از آنها بیاموزید تا اینکه ادامه دهید.

اگر احساس استرس یا اضطراب دارید ، یک راه عالی برای کاهش استرس ، منظم بودن است. قبل از اینکه هر شب بخوابید ، خود را برای روز بعد آماده کنید. به ضمیر ناخودآگاه خود اجازه دهید تا برنامه ریزی کاری را که انجام می دهید انجام دهد و شما قادر خواهید بود به جای نگرانی در مورد آنچه در آینده اتفاق می افتد ، روی کارهای حاضر تمرکز کنید.

یک نکته خوب برای کمک به خود برای بهبود روابط این است که با یک دوست قدیمی که ارتباط خود را از دست داده اید تماس بگیرید ، ایمیل کنید یا پیامک کنید. شروع یک رابطه جدید ممکن است دشوار باشد ، اما احیای مجدد یک رابطه قدیمی می تواند یک گزینه عالی باشد. از آنجا که شما این دوست را از قبل می شناسید ، چیزهای زیادی برای گفتگو خواهید داشت.

با نگاهی خوب به تحریک کننده ترین ویژگی های شریک زندگی خود و انگیزه های (یا فقدان آنها) در عمل ، کیفیت روابط عاشقانه خود را تقویت و حفظ کنید. بسیاری از افراد دریافتند که به طور خودکار تصور می کنند رفتار همسرشان عمدی است یا آگاهانه متوجه آنهاست. بیشتر اوقات ، طرف متخلف هرگز در طول یک میلیون سال فکر نمی کند که او کاری را برای التهاب شریک زندگی خود انجام می دهد.

بپذیرید که تغییر طولانی خواهد شد. به جای تلاش برای غلبه بر یک هدف بزرگ مانند از دست دادن 50 پوند ، باید آن را به اهداف کوتاه مدت و کوچکتر تقسیم کنید. این به شما کمک می کند احساس کنید که هفته به هفته کاری را انجام می دهید و انگیزه شما را برای اتمام هدف بزرگتر حفظ می کند.

حتی اگر برنامه شما مملو از کارهایی است که باید انجام دهید ، حتماً مدتی را برای گذراندن با دوستان واقعی خود جا دهید. حتی اگر فقط زمان یک فنجان قهوه با هم فرا رسیده باشد ، این دوستی ها زندگی شما را کمی شادتر کرده و به سلامتی شما کمک می کنند.

در زمان نیاز به خدا روی آورید. یک فرد معنوی بودن می تواند طرز تفکر شما را از طرق مختلف تغییر دهد. وقتی از نظر معنوی رشد کنید ، به طور کلی سلامتی شما تغییر می کند. در حالی که بسیاری ممکن است در حالی که افسرده هستند متفاوت فکر کنند ، معنوی بودن می تواند برای روح و روان شما معجزه کند.

یک نکته عالی که می تواند شما را در اهداف توسعه شخصی خود یاری دهد این است که چیزهای سیاه و سفید را نبینید. همه ما انسان هستیم و همیشه در حال یادگیری هستیم. اگر بلافاصله بر چیزی مسلط شدید ، احساس بدی نکنید. با سخت کوشی و پشتکار به جایی که می خواهید برسید.

برخی از رشته ها را بیاموزید. هیچ کس در اینجا نیست تا به شما بگوید چه کاری باید انجام دهید: شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما خوب است و به آن پایبند باشید. وقتی می خواهید کاری انجام دهید ، از خود بپرسید که آیا این گامی به سوی هدف شما است یا کار غیرضروری است. به طور مرتب خود را رها نکنید و به چیزهایی که واقعاً به آنها نیاز دارید پایبند باشید.

اگر می خواهید خود را به بهترین شکل ممکن بهتر کنید ، باید مایل باشید برای ارزش های خود بجنگید. اگر ارزش های شما صادقانه و مهربان بودن است ، باید با دشمنان خود بر سر این ارزش های خاص بجنگید تا دیگران را به حقیقت بودن این ارزش ها متقاعد کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی