انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

نکات جالب درباره رشد شخصی

وقتی نوبت شما می رسد به عنوان یک فرد که خود را در زمینه های مختلف بهبود می بخشد ، باید یک چیز را بخاطر بسپارید ، این خود شما و تنها شما هستید که به شما در پیشرفت شخصی خود کمک می کند. در این مقاله نکات خوبی ارائه شده است که می توانید از آنها برای رشد خود به عنوان یک فرد استفاده کنید.

سعی کنید انگیزه خود را در رسیدن به اهداف خود حفظ کنید. شما باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و خود را باور کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که تمرکز خود را روی وظیفه انجام شده حفظ کنید. اگر به شما کمک کرد ، سعی کنید مسیری را که باید برای تحقق اهدافی که تعیین کرده اید طی کنید.

یک عنصر اصلی در موفقیت شما ، تفکر و عمل پیش رو در مقابل فعالیت مجدد خواهد بود. همانطور که سعی می کنید خود را بهتر کنید ، به یاد داشته باشید که ذهن شما همه چیز را کنترل می کند. با یک ذهن باز از فرصت ها و فعالیت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید و ماجراهای جدیدی را شروع کنید زیرا تجارب لازم برای رشد شما به عنوان یک شخص را برای شما فراهم می کند.

قبل از شروع به کار روی رشد شخصی خود ، ابتدا باید جایگاه خود را در جهان درک کنید. وقتی به جایگاه خود در جهان پی می برید ، می فهمید که چیزهای زیادی برای یادگیری دارید. به محض اتخاذ این طرز فکر ، ذهنیت باز و پذیرای دانش جدید بیشتری خواهید داشت که منجر به خودسازی می شود.

نگهداری یک روزنامه می تواند یک استراتژی عالی برای کمک به خود باشد. اگر مطمئن نیستید که در مورد چه چیزی بنویسید ، با نوشتن تمام نکات مثبتی که می توانید در آن روز فکر کنید ، شروع کنید. اینها می تواند چیزهایی باشد که شما به خاطر آنها سپاسگزار باشید یا اتفاقات خوبی است که آن روز رخ داده است. نوشتن نکات مثبت به شما کمک می کند تا احساس مثبت تری داشته باشید.

یک راه عالی برای کمک به روحیه فرد زندگی در اینجا و اکنون است. این ایده مشابه ایده موجود در "قدرت اکنون" اکهارت تول است. اگر در لحظه فعلی زندگی می کنید ، هرگز نمی توانید درد داشته باشید ، زیرا دانستن درد باید گذشته باشد.

یکی از راه های عالی برای اطمینان از اینکه در صلح هستید و یک زندگی کامل و سالم دارید ، ارادت روزانه است. بسیاری از افراد شهادت می دهند که وقتی روز خود را با کلام خدا و با دعا آغاز می کنید ، روز بسیار بهتری نسبت به روزهای بدون انجام چنین کاری داشته اید. آن را امتحان کنید ، و ببینید که چقدر مهم و مفید است.

هر شب آن را تبدیل به شیشه کنید. آیا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنید؟ بیشتر ما هستیم. اگر هر شب تعویض جیب خود را جمع کنیم و آن را سنجاب کنیم ، شگفت آور است که با چه سرعتی به یک ذخیره اضطراری خوب تبدیل می شود. وقتی مجبور به خرید آن آنتی بیوتیک هایی هستیم که دکتر تجویز کرده است ، ذخیره نقدی مانع از این می شود که بیشتر به اعتبار خود فرو برویم.

یوگا فقط برای سلامتی جسمی شما فوایدی ندارد ، بلکه می تواند به بهبود روحیه شما نیز کمک کند. در نتیجه ، به ابزاری ارزشمند برای کمک به خود تبدیل می شود. تمرین یوگا به آرامش ذهن کمک می کند ، در نتیجه شما کمتر در معرض استرس قرار می گیرید. حتی تکنیک های ساده ، مانند تنفس عمیق کنترل شده ، می توانند به شما کمک کنند تا آرامش بیشتری داشته باشید و هر روز اضطراب خود را کاهش دهید.

با کمک به دیگران به خودتان کمک کنید. یکی از قدرتمندترین کلیدهای رشد شخصی این است که خود را به دیگران بسپارید. از چند سکه در ظرف جمع آوری فراتر بروید و با افراد یا حتی حیوانات نیازمند آشنا شوید. کمک به کسانی که وضعشان از خودتان بدتر است ، می تواند همه چیز را در چشم انداز قرار دهد و به شما کمک کند تا یک فرد گردتر شوید.

کمرویی در موقعیت های اجتماعی می تواند باعث ناراحتی بزرگ و فرصت های از دست رفته شود. می توانید یاد بگیرید که برای اولین بار با ملاقات با شخص جدیدی بر این کسری غلبه کنید. چطور؟ خوب ابتدا نفس عمیق بکشید و سپس سریع به یک لحظه از زندگی خود فکر کنید که به یک موفقیت افتخار می کنید ، به توانایی های خود اطمینان دارید یا در آستانه موفقیت هستید. حافظه به شما انگیزه بیشتری می بخشد که در لحن و خونسردی شما منعکس می شود و مطمئناً تأثیر خوبی ایجاد می کند.

برای دسترسی به ضمیر ناخودآگاه خود و یافتن راه حل های پنهان برای مشکلات و سوالات خود ، هر شب قبل از خواب در روزنامه خود بنویسید. درباره روز خود بنویسید و از خود ، به طور مکتوب ، از خود بپرسید که چگونه ممکن است شرایط مشکل ساز را بهبود ببخشید. هنگامی که سوالات خود را نوشتید ، آنها را رها کنید. ضمیر ناخودآگاه شما آنها را یک شبه حل خواهد کرد و ممکن است صبح پاسخی به شما ارائه دهد!

استفاده از زمان رفت و آمد برای گوش دادن به کتابها روی CD می تواند به گذر زمان و گسترش ذهن کمک کند. از رمان گرفته تا موضوعات خودیاری ، کتابهای صوتی متنوعی برای خرید یا بررسی رایگان در کتابخانه محلی در دسترس است. اثبات شده است که خواندن یا حتی گوش دادن به کسی که به عنوان خوانده شده واژگان را افزایش می دهد و شما را باهوش تر می کند!

کنترل احساسات شما در هر موقعیتی از زندگی به شما کمک می کند. اگر می توانید راه هایی برای حفظ آرامش پیدا کنید حتی اگر غیرممکن به نظر برسد ، مطمئناً متوجه خواهید شد که اوضاع آنطور که ابتدا فکر می کردید بد نیست. یافتن راه هایی برای کنترل این احساسات منجر به ایجاد اعتماد به نفس شما می شود.

افکار منفی که در ذهن شماست را کنار بگذارید. منفی ، مشکوک و افکاری که رشد خود را محدود می کنند در ذهن شما جایی ندارند. آنها این کار را برای یو تقریباً غیرممکن می کنند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی