انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

انتخاب هدف در زندگی

آموزش نحوه هدف گذاری و انتخاب هدف در زندگی

  • ۰
  • ۰

نکات ساده توسعه شخصی!

آیا احساس می کنید چیزی از تجربه شادی واقعی در زندگی مانع شما می شود؟ در این صورت ، این فقط یکی از دلایل بسیار زیاد است که ممکن است لازم باشد شما بر روی مهارت های رشد شخصی خود کار کنید. برای کسب اطلاعات عالی در مورد این موضوع و نحوه استفاده از آن به نفع خود ، این نکات را بررسی کنید.

متأسفانه ، استرس کاملاً شادی آور و شادی آور است. در حالی که استرس را تجربه می کنید ، کل بدن ما از دو طریق جسمی و روحی تحت تأثیر قرار می گیرد. خلاص شدن از استرسی که در ذهن ما وجود دارد این است که چگونه می توانیم با وضوح بیشتری فکر کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. هر روز زمانی را تنظیم کنید که بتوانید استراحت کنید ، تنها باشید و افکار خود را خالی کنید. ذهن آرام و شاداب برای آرامش درونی و اطمینان از خود ضروری است.

به خودتان یک روال بدهید. افسردگی و خلق و خوی منفی مشابه می تواند ناشی از بی حوصلگی ، استرس و طیف گسترده ای از موارد دیگر باشد. ایجاد روال برای خود و پایبندی به آن می تواند بسیاری از این عوامل را از بین ببرد. شما در این زمینه مشغول خواهید بود و کارهای روزمره خود را به مراتب بیشتر خواهید کرد ، و گناه احتمالی خود را کاهش می دهید.

اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید اهداف مختلف زندگی خود را متعادل کنید. هیچ وقت نباید با خود خیلی سخت گیر باشید. ممکن است متوجه شوید اعتماد به نفس شما از یک منتقد درونی با صدای بلند ضربه می خورد. در عین حال باید انعطاف پذیر نیز باشید. عدم دستیابی به اهداف خاص می تواند ضربه سختی برای بهبودی باشد ، اما یادگرفتن که خود را ببخشید ، انگیزه خود را تغییر می دهد.

سعی کنید برای کمک به خود مقداری وزن کم کنید. اضافه وزن واقعاً می تواند شما را از نظر روحی و جسمی تحت فشار قرار دهد. در صورت عدم استفاده از آن می تواند مشکلات کلی سلامتی مانند فشار خون و دیابت را ایجاد کند. به خود لطف کنید و قدم هایی بردارید تا مقداری پوند هم برای ذهن و هم برای بدنتان کم کنید.

به قسمت نگاه کن انتخاب لباس بخش مهمی از تصویر شماست. اگر داوطلب کمک در مراسم مدرسه فرزند خود هستید ، به گونه ای لباس بپوشید که اعتماد به نفس را ایجاد کرده و روحیه مدرسه را نشان دهد. از طرف دیگر ، اگر مسئولیت خوشامدگویی به شرکت کنندگان در یک کنفرانس کاری مهم را بر عهده دارید ، احتمالاً باید لباس حرفه ای تری بپوشید.

یک نکته عالی برای کمک به خودآموزی برای کمک به اضطراب این است که با یک دوست یا یک گروه کوچک به یک کنسرت بروید. کنسرت ها مکان های عالی برای ملاقات با مردم و معاشرت هستند اما اگر اوضاع کمی زیاد شود ، می توانید بدون هیچ موقعیت اجتماعی نامناسبی آرام بنشینید و از موسیقی لذت ببرید.

زندگی خود را بهبود ببخشید - یاد بگیرید ساز بزنید! نواختن یک ساز موسیقی می تواند سطح استرس شما را کاهش دهد ، به آرامش شما کمک کند و حتی شما و اطرافیانتان را سرگرم کند! یادگیری چیزهای جدید انگیزه شما را حفظ می کند ، مغز را تمرین می دهید و مطالعات نشان می دهد که یادگیری حتی می تواند به دفع بیماری کمک کند.

نگه داشتن یک مجله. هنگامی که سفری به سوی رشد شخصی خود آغاز می کنید ، اطمینان حاصل کنید که تمام افکار ، احساسات و ایده های خود را ثبت کرده اید. وقتی به اهداف خود می رسیدید ، نگاه کردن به گذشته نه تنها یک لذت خواهد بود ، بلکه اگر خود را گمراه کنید می تواند یک ابزار مفید باشد. می توانید ژورنال خود را مرور کرده و آنچه را که شما را به جایی که در آن هستید هدایت کند و دقیقاً نحوه بازگشت به مسیر درست را ببینید.

اضطراب و ترس اغلب ناشی از ناتوانی (یا امتناع) فرد در پذیرفتن این است که همه چیز در زندگی قطعی نیست. شناختن جزئیات کامل چیزی ، از جمله حتی وقوع آن یا غیرممکن ، به راحتی امکان پذیر نیست. با کنار آمدن با ماهیت واقعی عدم اطمینان ، این اضطراب را از بین ببرید. متمرکز کردن تمام منابع ذهنی خود بر روی یک پیامد بالقوه نگران کننده ، تعیین کننده یا حتی نبودن واقعه نخواهد بود.

روابط قوی و سالم با افراد خوب برقرار کنید. افرادی که زندگی خود را با آنها به اشتراک می گذارید در سفر به یک زندگی شاد به شما کمک می کنند. اگر در اطراف افراد منفی هستید ، به شما کمک نمی کند راه خود را تغییر دهید و زندگی مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر پیشرفت شما مربوط به سلامتی یا تناسب اندام است ، سعی کنید به یک انجمن پشتیبانی مرتبط با موضوع بپیوندید. این می تواند به شما در یادگیری نکات جدید کمک کند ، اما همچنین به شما کمک می کند تا پاسخگو باشید. این می تواند گروهی باشد که در فواصل منظم با هم ملاقات می کنند یا یک انجمن آنلاین. انجمن ها اغلب راحت تر هستند ، زیرا شما می توانید در اوقات فراغت خود را به روز کنید.

مثبت فکر کنید. به نظر ساده و نوعی احمقانه است اما واقعاً از بسیاری جهات به سود شما خواهد بود. اگر روز خود را با این فکر شروع کنید که از دوشنبه ها متنفر هستید ، احتمالاً متوجه خواهید شد که روز دوشنبه شما کثیف خواهد بود. اگر روز خود را با این فکر که روز خوبی خواهد بود شروع می کنید ، به احتمال زیاد روز لذت بخشی خواهید داشت.

برای استفاده ایمن از خود کمک در رابطه با اختلال دو قطبی ، اطمینان حاصل کنید که خواب کافی در شب دارید. این مسئله از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا جسم و روان شما هر دو برای بهبودی و ترمیم خود به زمان نیاز دارند. اگر خواب کافی ندارید ، بدن شما قادر به بهبودی برای روز بعد نخواهد بود و این ممکن است برخی از مشکلات عاطفی شما را پیچیده کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی